Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ (ΤΟΜΟΣ Β)
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ (ΤΟΜΟΣ Β)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:50.00 € 
μόνο 45.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑΣ (ΤΟΜΟΣ Β)
(108098956)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΑΡΧΙΑ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ

Ο δεύτερος τόμος της μελέτης μας για το φαινόμενο της γραφειοκρατίας αφηγείται την ιστορική της πορεία από τον 17ο αιώνα μέχρι τις ημέρες μας στις χώρες του δυτικού καπιταλισμού, τόσο στον δημόσιο βίο όσο και στην ιδιωτική σφαίρα της κοινωνικής ζωής, εστιάζοντας στα τρία θεμελιακά χαρακτηριστικά της: στην ολοκληρωτική εξουσία που ασκεί, στη λειτουργία της υπέρ των συμφερόντων του κεφαλαίου και στην εγγενή τάση των στελεχών της να ενεργούν προς ίδιον όφελος.

Σε αυτήν την περιπλάνηση στον χρόνο και στον χώρο σταθήκαμε ιδιαίτερα στην ανάπτυξη του κρατικού καπιταλισμού που σημειώθηκε μεταπολεμικά με την οικοδόμηση του κοινωνικού κράτους, καθώς σήμανε τη μετάλλαξη των γραφειοκρατών του κράτους σε φορέα του κεφαλαίου και, κατ επέκταση, τη συγκρότηση ενός νέου ταξικού μορφώματος, της κρατικής γραφειοκρατικής αστικής τάξης. Η ανάλυση της κοινωνικής ισχύος αυτής της νέας μερίδας του κεφαλαίου περιλαμβάνει τη διερεύνηση των παλινδρομήσεων που εμφανίζει ο κρατισμός μετά την επέλαση του νεοφιλελευθερισμού και κατά την τρέχουσα παγκόσμια οικονομική κρίση. Τέλος, αναζητώντας τα αίτια της γραφειοκρατικής παθογένειας οδηγηθήκαμε σε μια συγκριτική ανάλυση της κρατικής γραφειοκρατίας σε χώρες (Σουηδία, Δανία, Βρετανία, Ελλάδα) που καταλαμβάνουν διαφορετικές θέσεις στην κλίμακα της γραφειοκρατικής δυσλειτουργίας.

Στον Επίλογο σκιαγραφούμε τις απαρχές της υπέρβασης της γραφειοκρατίας από σχήματα κοινωνικής αυτοδιαχείρισης και άμεσης δημοκρατίας εξελίξεις που καθίστανται δυνατές από τα επαναστατικά επιτεύγματα της ηλεκτρονικής / πληροφορικής τεχνολογίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : GUTENBERG 
Σελίδες : 891 
ISBN : 978-960-01-1468-3 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση